Na swoich stronach spółka Gremi Business Communication Sp. z o.o. wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

REKLAMA
|
  • Warszawa
  • Białystok
  • Bydgoszcz
  • Gdańsk
  • Kalisz
  • Katowice
  • Kielce
  • Kraków
  • Lublin
  • Łódź
  • Olsztyn
  • Opole
  • Poznań
  • Rzeszów
  • Szczecin
  • Toruń
  • Wrocław
  • Zielona Góra
Tutaj jesteś: ekonomia » Media i Internet

Media i Internet

Rekordowy wynik „Uważam Rze"

Magdalena Lemańska 19-10-2011, ostatnia aktualizacja 19-10-2011 16:06

W sierpniu tygodnik odnotował najwyższy jak dotąd wynik sprzedaży, znów dystansując konkurencję

W sierpniu „Uważam Rze" sprzedawało się lepiej niż „Polityka", „Wprost", „Newsweek" i „Gość Niedzielny". Lepszy wynik miał tylko publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora", którego wynik sięgnął 399,7 tys. egz. (o 1 proc. więcej niż rok wcześniej) – wynika z najnowszych danych Związku kontroli Dystrybucji Prasy pokazującego tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Sprzedaż „Uważam Rze" była wyższa niż lipcu i najwyższa w krótkiej na razie historii ukazywania się tytułu. Wynosiła 141,6 tys. egz. Kolejny w sprzedażowym rankingu „Gość Niedzielny" odnotował wynik na poziomie 138,2 tys. egz. (o 0,7 proc. wyższy niż rok wcześniej). Kolejne były „Polityka" z wynikiem 135,9 tys. egz. (spadek rok do roku o 9,4 proc.), „Wprost", którego sprzedaż wyniosła 128,2 tys. egz. ( wzrost o 15,8 proc.) oraz „Newsweek Polska": 124,6 tys. egz. ( spadek o 7,1 proc.).

Najbardziej wzrosła w porównaniu z sierpniem 2010 roku sprzedaż „Gazety Polskiej"  - o 22,2 proc. do 74,4 tys. egz., najbardziej spadła kolejnego w zestawieniu „Przekroju" – o 17,1 proc. do 40,5 tys. egz.

„Przegląd" sprzedawał 23,7 tys. egz. ( wzrost o 1,3 proc.), a publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" osiągnęło wynik 18,1 tys. egz. ( 3,2 proc. wyższy niż rok wcześniej). Łącza sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii w Polsce (bez „Uważam Rze", którego wyników nie da się odnieść do ubiegłorocznych, bo ukazuje się od lutego 2011 r.)  sięgnęła w sierpniu 1,1 mln egz. i mimo wysokich spadków niektórych tytułów była stabilna (rok do roku zwiększyła się o symboliczne 0,3 proc.).

Przeczytaj więcej o:  magazyny , polityka , prasa , ranking , sprzedaż Uważam Rze , tygodniki , tygodniki opinii , Wprost , wyniki , zkdp

ekonomia24
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Business Communication. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Business Communication lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Gospodarka

Pomimo recesji, wysokiej inflacji i słabego rubla władze stolicy Rosji podwoiły wydatki na dzisiejsze obchody 868 rocznicy założenia miasta.

Firmy

Amerykańska sieć fast-food McDonald's znów ma złą prasę w Japonii.

Finanse

Niewykluczone, że już w przyszłym roku pojawi się nowa marka funduszy inwestycyjnych. I to od jednego z najważniejszych dystrybutorów online.

Giełda

Kolor czerwony dominował w piątek niemal w całej Europie. W wielu przypadkach spadki przekraczały nawet 2 proc.

Budżet i podatki

Mimo starań fiskusa, przestępczość podatkowa kwitnie. Między innymi 
z tego powodu wpływy z VAT będą mniejsze nawet o 7 mld zł od planowanych.

Nieruchomości

Na rynku najmu coraz częściej pojawiają się oferty elegancko urządzonych mieszkań, które są adresowane dla studentów.

Praca

Mniej Polaków obawia się utraty pracy, a firmy częściej planują wzrost zatrudnienia, choć nadal niezbyt chętnie podwyższają płace.

Opinie i Analizy

Z kryzysu greckiego Europa wyszła sfrustrowana. Z poczuciem rychłej klęski zamiast sukcesu.

KOMENTARZ DNIA

KALENDARIUM

7 września 2015, poniedziałek

7 września 2015, poniedziałek








NBP: rezerwy walutowe w sierpniu.


 
Strefa euro: indeks Sentix 
we wrześniu.


 
Niemcy: produkcja przemysłowa w lipcu.

 
Chiny: bilans handlu zagranicznego w sierpniu.

Wyszukaj osobę

Wpisz imię i/lub nazwisko
poszukiwanej osoby
Nie znaleziono takiej osoby
Porównaj
lokaty
Kalkulator
kredytowy
Porównaj
kredyty

Porównywarka oprocentowania rachunków i lokat

Kalkulator kredytowy

  • Okres liczony w:
  • Raty:

Prównywarka kredytowa

NASZE SERWISY TEMATYCZNE

Bądź na bieżąco - pobierz RSS

Blogi ekonomiczne

Trusewicz: Pierwsza naiwna

To ja. Przyznaję, że oczekiwanie, iż za coraz tańszą ropą pojawi się coraz tańsza benzyna na polskich stacjach, było bardzo naiwne.

Grzegorczyk: Urzędnicy zawinili, konsumenci zapłacą

Sześć i pół miliarda złotych to niezła sumka. Tyle gotowe są zapłacić telekomy za pasma częstotliwości, które wykorzystają do dostępu do szybkiego mobilnego internetu w technologii LTE.

Piasecki: Długa droga do militarnej potęgi

To oczywiste, że w branży zbrojeniowej są olbrzymie pieniądze. Wystarczy spojrzeć na rozmach trwającego właśnie salonu zbrojeniowego w Kielcach.
Zamknij

Przeczytaj też: >>

Era wydawniczych eksperymentów

Żeby przyciągnąć współczesnego czytelnika do swoich treści, wydawcy stawiają na obecność na Twitterze, Snapchacie, Facebooku czy Buzzfeed oraz na użytkowników mobilnych. Jednego scenariusza tych działań nie ma: trzeba eksperymentować – przekonują. >>
common